Puslapiai

2010 m. gegužės 12 d., trečiadienis

Omnitel, arba šioks toks lyg ir tyrimėlis netyčia gavosi

 Jau daug metų esu Omnitel klientas ir neseniai gavęs eilinę žinutę pasinaudoti Omni ID nuolaidomis, aplankiau toms nuolaidoms skirtą tinklapį ir negalėjau nepasipiktinti-
dauguma nuolaidų yra tokios pačios tiek 5 metus prabuvusiems klientais, tiek 10 ir daugiau metų..., o neretai ir visiškai naujiems, su paprasta Omni ID kortele, o ir nuolaidos siūlomos tokioms prekėms ir paslaugoms, kuriomis aš nesinaudoju. Pasipiktinęs, ypač tuo, kad ilgamečiai klientai gretinami su naujais visokiais ežiais... Pamenu buvo laikas, kai sulyg kiekvienais metais operatorius kaip nors pamalonindavo lojalų klientą- suteikdavo nuolaidas telefonams, nuolaidas sąskaitoms ir tt. Jausdavaisi žmogelis kažkuo lyg ir svarbus bei reikalingas. Taigi- pasipiktinęs situacija ir pasipainiojus Omnitel sveitainėje langeliui "Pateikite klausimą, mums svarbi jūsų nuomonė" nedvejodamas tą nuomonę ir parašiau, akcentuodamas būtent tai, kad lojaliems klientams nerodomas tinkamas dėmesys, o, kad tai būtų klausimas, pabaigoje paklausiau "kas gi mane turėtų sulaikyti Omnitel tinkle?" :-) Reakcija buvo žaibiška- gal po pusvalandžio gavau elektroninį laišką, kur buvo pranešama, kad kaip tik dabar, tik keturias dienas vyksta speciali akcija, kur plano "Asmeninis" naudotojai, pratęsę sutartį 24 mėn., be papildomų mokesčių gauna iki 700 Lt nuolaidą telefono aparatui, tereikia dar sumokėti administravimo mokestį- ~29 Lt. Apsidžiaugiau. Kodėl gi ne? Jei operatoriaus keisti nesiruošiu, tai 700 litų ne taip jau ir mažai... Puoliau žiūrėti ką gi be to papildomo mokesčio galėčiau "paimti" ir visi džiaugsmai kaip mat baigėsi- tokioms akcijoms, Omnitel parduodamiems telefonams taikoma speciali kaina, kuri yra gerokai didesnė nei tokio telefono rinkos kaina, perkant Mobililinija, Mobiliprekyba, ar net tame pačiame Omnitel salone, bet nesinaudojant akcija o sumokant kainą iš karto. Telefonai Mobililinija kainuojantys 400-500 Lt, Omnitelyje kainuoja 500-700 Lt. O jei ieškoti ko nors sudėtingesnio ir brangesnio (buvau pasiryžęs sumokėti kainų skirtumą) tai tas kainų atotrūkis didėja. Štai Nokia E72 kaina, kuriai galiotų akcijos 700Lt nuolaida, omnitelyje yra 2099Lt, tame pačiame Omnitelyje perkant šį telefoną be jokių sutarčių, jo kaina būtų 1429Lt, taigi, jei noriu šio telefono, rašausi sutartį 24 mėn., sumoku administravimo mokestį 29Lt ir pasinaudoju 700Lt nuolaida 2099+29-700=1428Lt, o jei noriu šio telefono, nepratesiu sutarties o moku visą kainą iš karto (lieku nepririštas prie Omnitel) 1429Lt, skirtumas mažiau nei vienas litas..., tai ne ta kaina, kurią gaila būtų mokėti už neįsipareigojimą 24 mėnesiams. Na o jei sugalvočiau telefoną pirkti Mobililinija... ten jo kaina 1380 Lt, tada net ir sutaupau ~50 Lt (alui Šnekutyje :-) ). Apsiginklavęs šiais skaičiavimais, nedelsdamas parašiau Omniteliui, mandgiai paprašiau tokių "akcijų" nesiūlyti ir nemanyti, kad nesugebu pasiskaičiuoti... Reakcija ir šįsyk buvo greita- gavau visokiausių patvirtinimų ir SMS'u ir el. paštu, kad laiškas gautas ir tt. Netrukus gavau SMS'ą, kur siūloma pasinaudoti specialiu pasiūlymu, ir, kad su manimi susisieks... Po visko kažin ko nesitikėjau. Susisiekė, pasiūlė... šį kartą konkrečiai- prie viso to, ką turiu ir ką moku, ir ką už tai gaunu, pasiūlė papildomą valandą pokalbių į visus tinklus, vietoj turimų 7, pasiūlė 8-ias... o tam tereiktų įsipareigoti vieneriems metams... hmm. perkračiau galvoje, kiek ir kur kalbu, supratau, kad ir turimų valandų pakanka, nusprendžiau nepasinaudoti beverčiu pasiūlymu. Skambinusi mergina visaip bandė mane įtikinti (gal ji neperskaitė, kad rašiau apie savo skaičiavimo sugebėjimus), kad ta papildoma valanda reiškia, kad mano pokalbių minutė atpinga ten ar vienu ar kiek tai centų, ir gaunasi 0.0x kaina už minutę... Bet su manuoju argumentu, kad kokia ten bebūtų ta kaina, aš vie tiek moku fiksuotą abonentinį ir ta kaina nieko nekeičia, sutiko daug nesiginčydama. Dar labai rūpinosi ir klausė, kodėl aš taip susirūpinau šiais klausimais, ar nesiruošiu palikti Omnitel, ar turiu geresnių pasiūlymų...

Jei trumpai:
Drąsiai klauskite, bent jau Omnitelio, ką jis jum gali pasiūlyti geresnio. Reaguoja greitai, bendrauja geranoriškai, gražiai.... bet, deja, reaguoja ne kokybiškai, susidaro įspūdis, kad klientą laiko žioploku, nelinkusiu pasiskaičiuoti ir tikisi žaisdami dideliais (nuolaidos "iš oro") ir mažais (sąlyginė minutės kaina) skaičiais apgauti klientą ir prisirišti jį įsipareigojimais nenutraukti sutarties, pateikia tai, kaip begalinį rūpestį kliento gerove ir tt...

Bet, šį tą pasiųlyti gali, gal kam ir tiks...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

rašykite lietuviškai, komentuokite atsakingai...
ačiū