Puslapiai

2010 m. rugpjūčio 5 d., ketvirtadienis

Omnitel III ir IV arba klientus mausto ne tik "turginiai"...

  Na, jau buvo ir dar (vėl) šioks toks nesusipratimas su Omnitel. Vėlgi suerzino ir labai nuliūdino.
 Naudojuos Omnitel Connect internetu, viskuo aš ten patenkintas, pats pasirinkau planą, kainą, limitus ir tt. Pats pasirinkau, tad viskas puiku. Suerzino kas kita. Standartiniai Omnitel Connect planai turi greičio ir duomenų kiekio limitus. Tai čia irgi viskas tvarkoje... būtų... Tačiau Omnitel paskelbė akciją, kad neva OmniID kortelės turėtojai turi galimybę nuimti duomenų kiekio limitą... Tiksliau padaryti taip, kad viršyjus tą limitą, papildomi megabaitai nieko nekainuotų, o Omnitel tik pasiliktų teisę apriboti greitį. Viskas lyg ir puiku, tai vis šioks toks sąlygų pagerinimas. Gerai- varom į saloną. Atėjau, pasitikslinau ar tikrai taip? Taip, patvirtino kiekvieną mano klausimą darbuotojas. Ar tikrai už papildomus duomenis nereikės mokėti? Nereikės. Ar tikrai blogiausiu atveju bus tik apribotas greitis? Taip, ir tai nebūtinai. Ar nėra kažkokių mokesčių ar papildomų sąlygų, įsipareigojimų? Tikrai nėra. Dėl pastaruoju metu kylančio nepasitikėjimo Omnitel dar kartą perklausiau:
-Tikrai, tikrai? Nereikės nieko mokėti?
-Tikrai, tikrai- patikino, padarė pauzę ir pridūrė- tik vieną litą... už SIM kortelę.
Hm, jau kažkas keisto, keičiau ir planus, ir visokiu dalykus ir dėl to nereikėdavo keisti kortelės, o čia tik viso labo reikia "uždėti varnelę" ties punktu "duomenų kiekis".
-Tik vienas litas?
-Taip, tik vienas litas.
Na gerai. Darom. Na ten dokumentai, asmenybės nustatymas ir tt. Vadybininkas ėmė ruošti, pildyti formas, spausdinti sutartis... Ir čia aš, įtardamas kai ką negero, atsargiai paklausiau:
- O, sakykite, sutarties sudarymo mokestis?
Vadybininkas pakėlė galvą, pažiūrėjo į mane ir stengdamasis lyg tarp kitko:
-Taip, žinoma, sutarties sudarymo mokestis- 29Lt
AHA, ŠTAI KUR ŠUO PAKASTAS.
-Ačiū- sakau- kadangi nutylėjote apie papildomus mokesčius, aš sutarties nepasirašinėsiu
Susirinkau nuo stalo savo dokumentus ir buvau jau bekyląs, tačiau vadybininkas, mane sustabdė, pežiūrėjęs į kompiuterį "nustebo", kad aš jau senas klientas... Dar pasimuistė ir pasakė, kad, matyt, man galima būtų padaryti ir nuolaidą...
-Ar tikrai?- paklausiau?
-Tikrai, tikrai.
Kur aš tą "tikrai, tikrai" jau girdėjau?
-Tikrai 29Lt nuolaidą? Ta prasme aš sumoku tik 1-ą litą ir daugiau jokių mokesčių? Jokių, jokių?
-Taip.
Pasirašiau. Kol kas viskas lyg ir gerai.

Na, o dabar naujausia istorija. Visa esmė išdėstyta laiškelyje, kurį nedelstamas parašiau Omnitel'iui:
Vakar skambinote (kadangi skambinantysis prisistatė kaip Omnitel atstovas- laikysiu, kad jūs- Omnitel) ir padėkoję, kad esu klientas (malonu žinoma) pasiūlėte pratęsus sutartį, už panašią kainą kaip kad moku dabar, 11 valandų pokalbiams į visus tinklus. Pasiteiravus ar be įsipareigojimo likti klientu, yra kokių nors dar mokesčių, buvau patikintas kad nėra, kad nėra net sutarties sudarymo mokesčio. Pagalvojau ar man to reikia? Juk turiu beveik 7 valandas pokalbių į visus tinklus, o tai juk nemažai. Pasakiau apie tai skambinusiai merginai. Mergina nepasimetė ir pasakė, kad MATANTI, KAD MAN TŲ VALANDŲ NEPAKANKA IR AŠ TĄ LIMITĄ VIRŠYJU! Susimąsčiau, gal tikrai jau kalbu ir skambinu į visus tinklus tiek, kad viršyju tas 7 valandas? Jei žmogus iš Omnitel sako, tai juk mato matyt kažkokią mano statistiką. Paklausiau ar norint sutikti su pasiūlymu reikia atvykti ir ką nors pasirašyti? Buvau nustebintas, kad nereikia, kad pokalbiai įrašomi ir, kad pakaks mano žodinio sutikimo telefonu. Mat kaip... Dar viską pergalvojau... ir atsisakiau. Grįžęs prie kompiuterio peržvelgiau kelių, pastarųjų mėnesių sąskaitas už Omnitel paslaugas IR NĖ VIENOJE NERADAU NĖ VIENO CENTO UŽ VIRŠYTĄ, MANO PLANUI "ASMENINIS" SUTEIKTĄ POKALBIŲ LAIKĄ! Kaip man suprasti jūsų pasakymą, kad man nepakanka, man suteikto pokalbių laiko limito? AR TURĖČIAU GALVOTI, KAD MELUOJATE? Apgaule norite "prisirišti" klientą? Pastarąjį pusmetį jūsų įmonės reputacija mano akyse smarkiai krenta- beverčiai, ar net nuostolingi pasiūlymai, nutylimos siūlomų akcijų sąlygos, iki paskutinės minutės slepiamos papildomos kainos ir tt.., o čia dar ir toks dalykas...
Pasigendu elementaraus skaidrumo. Net Kalvarijų turgaus keliais prekeiviais pasitikiu labiau nei Omnitel.

Beje, kai prieš kelis mėnesius siūlėte vietoj turimų 7 valandu 8-ias, man taip pat sakėte, kad matote, kad man tų 7 nepakanka, tada aš irgi atsisakiau, tačiau nežiūrėjau sąskaitose ir netikrinau, nors tikriausiai ir tada buvo tokia pat situacija.

PRAŠYMAS: tik nerašykite, kad viskas tvarkoje ir turėta buvo galvoje bendras pokalbių laikas, kurį aš prakalbu, nes prakalbu tikrai daugiau tų 7 valandų naudodamasis "Šeima" ir vasaros akcija Omnitel tinkle. Kalba buvo apie man suteiktą nemokamą (į abonentinį mokestį įskaičiuotą) laiką ir tai, kad man jo neva nepakanka ir aš jį viršyju, ir, kad neva man būtų naudingas naujasis pasiūlymas.
Ačiū
Pagarbiai
Jūsų klientas
Marius

Parašiau, laukiu ką atsakys, o tuo tarpu jau kelintą kartą (kelintą kartą ne per dieną :-), gal per pusmetį) skambina vadybininkė iš Bitė's ir neįkyriai siūlo ten pereiti, pasišnekame, aptariame jos siūlomų Bitė's paslaugų detales, sulyginame su mano turimų ir vieningai prieinamę vienodų išvadų... Smagu, kai žmonės ne aklai kiša tau kažką pirkti, o randa bendrą kalbą ir bent jau elementariai gerbia...


Na štai- ką tik paskambino iš Omnitel'io ir toks įspūdis, kad nesuprato ką norėjau pasakyti, bandė siūlyti įvairius planus, bandė siūlyti pridėti kokią valandą prie turimų. Tiesa patvirtino, kad bent jau per paskutinius mėnesius tikrai neviršijau 7 valandų limito ir pažadėjo mano pastabas perduoti "ten kur reikia"... Taip ir nesupratau ar ką nors pasiekiau...

2 komentarai:

  1. Kad Marmalus - atsargus, tai pagirtina. Tačiau iš atpasakojimo matyt, kad vis tik nepatyres. Na, nebent, turguje mokykla jau tikrai praeita ir ten patirties daugiau nebereikia. O štai su operatoriais bendrauti, kaip turguje, nepatartina. Kodel? O todel, kad priešingai nei turguje, pasirašoma sutartis, kuri jau įpareigoja vykdyti tai, kas parašyta. Dovanokit, bet iš rašinio susidaro įspūdis, kad sutartis buvo pasirašinėjama ne ją perskaičius, o primygtinai žodžiu klausinėjant vadybininką. Parašas sutartyje nubraukia visus vadybininko atsakymus, o ginčo atveju pasakojimai, kas ką klausė ar atsakė - teisiškai beverčiai. Kad ir kaip atsargiai ir gudriai klausinėjant, pasirašinėti reikia tik tai ką perskaitei. Patarimų skaitykit Google: "teisingiskundai". Na o dėl mobiliojo interneto pasirinkimo, tai verta paskaityti Google: "connectmezon žemėlapiai"

    AtsakytiPanaikinti

rašykite lietuviškai, komentuokite atsakingai...
ačiū