Puslapiai

2009 m. birželio 15 d., pirmadienis

bandelių pardavėjai...

  Kadangi darbe tenka krapštytis su įvairia programine įranga, neišvengiamai tenka bendrauti su įvairiais žmonėmis, kurie vienaip ar kitaip įsipareigoja padėti, atsakyti į įvairius klausimus susijusius su programinės įrangos panaudojimu ir tt
, na, dažniausiai tai programinę įrangą pardavusių ir/ar prižiūrinčių įmonių atstovai. neretai tai būna tikrai puikus ir malonus bendravimas, kai atrandi ar sugalvoji kokius nors netipišku programinės įrangos panaudojimo variantus, kai konsultuojantis asmuo tuo susidomi ir išties padeda rasti trumpesnį kelią į sprendimą, na ir pan., toks bendravimas būna abipusiai labai naudingas. bet..., bet..., bet susidaro įspūdis, kad ne visų įmonių požiūris į tokius darbuotojus vienodas... žinoma, tai priklauso ne vien nuo pačios įmonės, bet ir nuo konsultuojančio asmens savybių, bet ir pačių įmonių politikos tendencijos matosi neblogai... na gerai, pvz.:
susidūriau su problema nes nekorektiškai veikia programinė įranga, tiksliau- neveikia taip, kaip turėtų pagal aprašymą, kadangi kalba eina apie labai specifinę programos sritį ir įtariu, kad konsultantas tikrai nėra su ja susidūręs, aš, rašydamas paklausimą stengiuos labai ir net labai išsamiai paaiškinti problemos esmę, iki smulkmenų, smulkinuos iki kiekvieno pelės klavišo paspaudimo... išsiunčiu... po kurio laiko gaunu atsakymą... PAŽODŽIUI:
- sveiki, aš aišku nieko nesupratau ką ten klausėt... tolesnis tekstas visiškai nesusijęs su paklausimu...

Net nežinau kaip pakomentuot...

  Bet labiausiai man patinka kitas variantas, dėl jo eilinio pasireiškimo nusprendžiau čia parašyti... dalykas nemirtingas...

  Pas programinės įrangos naudotojus būna kelių tipų probelmos: aš nemoku (nežinau kaip pdaryti)... ir neveikia (ką daryti, kad veiktų), na, nesigirsiu labai, bet tiek man, tiek kolegoms dažniau kyla pastaroji problema... na ir vieną kartą, po eilinio konstatavimo, kad kai kas neveikia, po daugybės bandymų ir galimų probelmų šalinimo (kompiuterio perkrovimai, įvairių sistemų versijų sutikrinimai, visokių antivirusų išjungimai ir tt) konstatvus, kad vis viena neveikia, rašomas laiškas support'ui:
"Neveikia, ką daryt???"
ir gaunamas nemirtingas atsakymas, tiesiog super atsakymas, išsprendžiantis visas problemas, atsakantis į visus įmanomus klausimus:
"O PAS MANE VEIKIA!!!"
na, galvoju, gal nesuprato, gal nesuprato ko klausiu, o gal nesuprato, kad jo pareiga padėti problemą pašalinti...
atsakymas po antro, mandagaus ir išsamaus laiško:
"TAIGI PAS MANE VISKAS VEIKIA!!!"
...
nekomentuosiu atsakymo...

nuo to laiko ėmiau stebėti ir pasirodo, tokie atsakymai yra gana populiarūs, juokai juokais, bet kai reikia dirbti...

įsivaizduokit, ateinate pas daktarą ir sakote:
- daktare, daktare, aš sergu, man blogai, man skauda ten ir ten...
o daktas nusišypso ir:
- o aš nesergu ir man nieko neskauda..
- bet daktare, aš tai sergu...
- o aš dar kartą jums kartoju, kad aš NESERGU...

štai ir šiandien, prieš kelias dienas paklausiau šio bei to, išdėsčiau kas ir kaip pas mane neveikia, šiandien gavau atsakymą, kad pas jį viskas veikia, o kad tuo nesuabejočiau, atsiuntė dar ir PrintScreen'ą... tiesiog džiugu, žmogus pabandė ir jam pavyko...

2 komentarai:

  1. Labas rytas :) Įdomus rašinys, geras jumoro jausmas , ypač prajuokino sutapatinimas su gydytoju :)
    Nors.. situacija pažįstama, teko susidurti, kai žmogaus darbo vietoje norisi paklausti: o ką jūs čia veikiate? Kai žmogus stengiasi padėti ar išsiaiškinti, puiku, bet kai pradeda atsirašinėti ar atsakinėti ne į temą, pasimeti..
    Matyt, iš politikų mokosi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ... matyt iš to paties molio, kaip ir politikai, drėbti...

    AtsakytiPanaikinti

rašykite lietuviškai, komentuokite atsakingai...
ačiū